Presentació del Guixa a l’Spin UOC

El proper 19 de juny es durà a terme el 2n Spin UOC per presentar diferents resultats de l’activitat d’R+D+I i Transferència de la Universitat Oberta de Catalunya, i des de serveis per a l’aprenentatge posarem el nostra granet de sorra.

Es farà la presentació en societat del Guixa una eina dissenyada arrel de les necessitats dels nostres professors i estudiants per comunicar-se, aprendre i compartir coneixements. Guixa permet enregistrar vídeos a una tauleta guixant i parlant a la vegada, d’aquesta manera professor el pot compartir amb els seus estudiants per explicar un concepte determinat.

La fórmula de presentació a l’Spin UOC és la següent: cada ponent té 6 minuts per explicar tots els punts forts del seu projecte amb la intenció de reforçar la relació universitat-empresa

Un cop finalitzades les presentacions es duran a terme els Spin meetings, on hi haurà la possibilitat de conèixer de primera mà els ponents i tenir més informació sobre els projectes.
Us convidem a que assistiu i us apunteu al següent enllaç.