Convertir de .camrec a .avi

images

El Camtasia és una eina que ens permet gravar i editar vídeos fàcilment però no sempre és fàcil saber com exportar els projectes en un format compatible. Per això a continuació us fem un breu recordatori de com fer-ho:

– Si els alumnes estan treballant amb PC i una versió free, per tal d’obtenir un arxiu .avi només cal que cerquin l’arxiu en format .camrec i cliquin amb el botó dret a sobre. Els apareixerà doncs una pantalla on poden seleccionar “extract” i els dóna l’opció de crear l’arxiu en .avi. (com es veu en aquest vídeo).

– Si treballen amb PC en una versió de pagament hauran d’obrir el “produce wizard” i allà escollir el format de sortida (com s’explica que aquest vídeo)
– En el cas de la versió free per a MAC cal que cliquin a l’opció “share”<“advanced export” i seleccionin el format