Taller: “La docència a l’aula virtual: experiències, innovació i eines per aprendre i ensenyar”

En el marc de 2a Jornada Institucional de Docents de la UOC que es celebrarà a Barcelona el proper dissabte 9 de juliol, els professors Jordi Conesa, Antoni Meseguer, Antoni Pérez i Gemma San Cornelio, presentaran les seves experiències docents en el taller nº15: “La docència a l’aula virtual: experiències, innovació i eines per aprendre i ensenyar“.

En aquest taller intentarem donar resposta a les següents qüestions: Com es viu la docència a les aules virtuals? Quines eines hi ha a l’aula per aprendre i ensenyar? Les coneixem? En fem un bon ús? Fem innovació? Quins tipus d’estudiants i professors hi ha a la UOC? Què passa si tinc un estudiant amb alguna necessitat especial?

Si busques respostes a aquestes qüestions o en vols plantejar d’altres: has trobat el teu taller! Discutirem, veurem exemples i compartirem experiències, veurem les eines que hi a a les aules i com s’utilitzen, les últimes tendències i els reptes de futur.

Us hi esperem!!!